Kongresové centrum Olšanka 23. 4. 2020

Koupit vstupenky

Martin je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze a postgraduálním absolventem CEMI. Značnou část své kariéry Martin strávil v marketingu, ale od roku 2011 se do hloubky věnuje obchodu a obchodním strategiím, a to nejen v mediálním světě. Nedávno založil vlastní úspěšnou digitální agenturu Netvision Agency a zároveň je zodpovědný za obchodní strategii v Internet Mall v projektu MallTV.

Pomáhám lidem a firmám s naplnění jejich obchodní vize, hledám a naplňuji potřeby klientů a využívám svých silných stránek, abych podpořil slabé stránky ostatních. A zároveň vždy musím splnit základní podmínku ať dělám cokoliv – musí mne (nás) to bavit!

Název přednášky: Obchodník 007 – odhad klienta, typologie, změna klienta v čase a inovace obchodního vztahu.

Share

Martin Vrána